niedziela, 17 lipca 2011

3...2...1...Start

No i stało się...Dorosłam do swojego własnego Bloga. 

Zwą mnie Nocka, od około 2 lat jestem szczęśliwie zatrudnionym psychologiem. Przyszło mi pracować w miejscu pełnym pasji i nadziei, smutku i goryczy, łez tęsknoty i radości.


Poza byciem psychologiem...prywatnie hoduje na balkonie zioła...uwielbiam gotować...chodzę po górach (w wolnym czasie)


Myśl o stworzeniu własnego przyczółka w sieci kiełkowała już od dłuższego  czasu, lecz dopiero przyszedł czas gdy trafiła na żyzna glebę i powolutku zaczęła się z  pod niej wyłaniać. Bez pomocy mojej połówki (notabene również psychologa :]) raczej by ten blog nie powstał.

Ma być on moja swoistą książka kucharską w której postaram się zamieścić moje kulinarne eksperymenty.

Wiele praw z psychologi społecznej można śmiało zastosować w sztuce kulinarnej. Reguła pierwszeństwa możne odnosić się do oceny innych ludzie ale również ma istotne znaczenie w ewaluacji potraw które spożywamy. Reguła ta możne odnosić się zarówno do wizualnego efektu końcowego dania które przyrządzamy jak równie działa w sytuacji zapachu jakie to danie wydziela. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że jeżeli ocenimy potrawę jako estetycznie wyglądająca i wydzielająca przyjemny zapach w rezultacie będzie miała ona dla nas znacznie większe walory smakowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz